Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης πρέπει πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της , είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 357 25 38 49 99), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (limassol@marinastores.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
- Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του προϊόντος
- Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
- Μετά την επιστροφή του προϊόντος, η GALAWAY TRADING LTD υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η GALAWAY TRADING LTD, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η GALAWAY TRADING LTD κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από οποιοδήποτε κατάστημα MARINA Stores.
- Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την χρόνο που η GALAWAY TRADING LTD έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:
o Σε υπηρεσία που έχει ήδη παράσχει στο σύνολό της από την εταιρεία (με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη) προτού ο πελάτης αποφασίσει να υπαναχωρήσει
o στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
o σε σφραγισμένα προϊόντα που, για λόγους υγιεινής, δεν μπορούν να επιστραφούν μετά το άνοιγμά τους
o σε εξατομικευμένα προϊόντα που κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή έχουν σαφώς σχεδιαστεί αποκλειστικά γι αυτόν
o σφραγισμένα προϊόντα επικοινωνίας (ηχητικές εγγραφές, CD, βίντεο ή λογισμικό) τα οποία ο πελάτης έχει αφαιρέσει από τη συσκευασία.
o την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων·
o την παροχή στέγασης πλην για σκοπούς κατοικίας, μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης·
o την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά υπαναχώρησής του
Νόμιμη Εγγύηση
Όταν ο Πελάτης αγοράζει προϊόντα, είτε σε κατάστημα, είτε μέσω διαδικτύου, δικαιούται σύμφωνα με την Κυπριακή και Ε.Ε νομοθεσία τουλάχιστον διετή εγγύηση. Ο κατασκευαστής ή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή ελάττωμα του προϊόντος εντός της διετούς εγγύησης και χωρίς οποιοδήποτε κόστος επιδιόρθωσης (υλικά, εργατικά, κτλ) για τον Πελάτη.
Εάν ένα προϊόν που αγοράσει ο Πελάτης εντός Ε.Ε αποδειχτεί ότι είναι ελαττωματικό, ή δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή/χαρακτηριστικά, ή δεν ταιριάζει με τις προδιαγραφές της διαφήμισης, ή δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που συνήθως έχουν τα προϊόντα αυτού του τύπου, τότε ο Πελάτης δικαιούται:
• Επιδιόρθωση του προϊόντος
• Αντικατάσταση του προϊόντος
• Μείωση της τιμής
• Ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού.
Περιορισμός Εγγύησης: Η παρούσα εγγύηση δεν εφαρμόζεται σε φυσικές φθορές. Επίσης δεν εφαρμόζεται εφόσον:
• το ελάττωμα δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι το προϊόν υποβλήθηκε σε χρήση αντίθετη προς τις οδηγίες του κατασκευαστή, σκληρή χρήση, έκθεση σε υγρασία ή ακραίες θερμικές ή περιβαλλοντικές συνθήκες ή απότομες αλλαγές στις συνθήκες αυτές, διάβρωση, οξείδωση, μη εξουσιοδοτημένες αλλαγές ή συνδέσεις, μη εξουσιοδοτημένο άνοιγμα ή επισκευή, επισκευή με χρήση μη εξουσιοδοτημένων ανταλλακτικών, κακή χρήση, ακατάλληλη εγκατάσταση, ατύχημα, φυσικά φαινόμενα, ρίψη φαγητού ή υγρού, επιρροή από χημικά προϊόντα ή άλλες ενέργειες πέρα από τον εύλογο έλεγχο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (περιλαμβανομένων ενδεικτικά ελαττωμάτων σε αναλώσιμα τμήματα, όπως μπαταρίες οι οποίες όλες από τη φύση τους έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής) εκτός αν το ελάττωμα προκλήθηκε απευθείας από ελαττώματα σε υλικά, σχέδια ή ανθρώπινη εργασία,
• το προϊόν δεν ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ώστε να διαπιστωθεί και επιβεβαιωθεί το ελάττωμα της συσκευής.
Προκειμένου να ισχύσει η παρούσα περιορισμένη εγγύηση, ο Πελάτης θα πρέπει να παρουσιάσει το πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος και να παραδώσει το προϊόν στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ